Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Αναγνώριση μαθημάτων των φοιτητών που εισάγονται σε Τμήμα Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι.


Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα:
Από το ακαδημαϊκό έτος 2012−2013 δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές που εισάγονται σε Τμήμα των Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. ή στις Ανώτατες εκκλησιαστικές Ακαδημίες, να αναγνωρίσουν μαθήματα τα οποία έχουν διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς στο Τμήμα προέλευσής
τους.
Συγκεκριμένα η αναγνώριση των μαθημάτων, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, πραγματοποιείται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου του Τμήματος, κατά περίπτωση και οι φοιτητές απαλλάσσονται από
την εξέταση των μαθημάτων ή τωνασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος υποδοχής που διδάχθηκαν στο Τμήμα προέλευσης και δύνανται να ενταχθούν σε διαφορετικό εξάμηνο από αυτό της εγγραφής τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου