Νέες κινητοποιήσεις πραγματοποίησαν σήμερα οι εργαζόμενοι κατά του
μέτρου της διαθεσιμότητας. Εκπαιδευτικοί εισήλθαν στο πολιτικό γραφείο
του Κυριάκου Μητσοτάκη με αίτημα...
να μην γίνουν απολύσεις ενώ η συμβολική τους κατάληψης είναι σε εξέλιξη μέχρι αυτή την ώρα. Δείτε το βίντεο του ALPHA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου