Δεν είναι υπερωριακή απασχόληση η αναπλήρωση των μαθημάτων, λέει ο υφυπουργός Παιδείας
Μικρό ήταν το ποσοστό συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην τρίωρη
στάση εργασίας της ΟΛΜΕ κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας των 260 σχολείων
από τα περίπου 500 που θα λειτουργήσουν στις 23,24,25 Απριλίου. Οι
εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους επέστρεψαν στις σχολικές αίθουσες
αφού σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας το ποσοστό συμμετοχής στις τρίωρες
στάσεις των εκπαιδευτικών έφθασε στο 3,5% . Βέβαια δε συνέβη το ίδιο
και για τους μαθητές καθώς σε ορισμένα σχολεία οι μαθητές απάντησαν με
καταλήψεις (29 σχολεία σε σύνολο 260) ενώ σε άλλα σχολεία έλλειπαν
αρκετοί από τους μαθητές οι οποίοι δεν είχαν προβλήματα με απουσίες.
Η
ΟΛΜΕ συνεχίζει τις τρίωρες στάσεις εργασίας τόσο στις 24/4 όσο και στις
25/4. Ο υφυπουργός
Παιδείας, Συμεών Κεδίκογλου, τονίζει ότι όσοι
εκπαιδευτικοί δεν προσέλθουν στα σχολεία θα περάσουν από πειθαρχικό
έλεγχο ενώ σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ οι καθηγητές
θα πληρωθούν κανονικά καθώς η εργασία τους δεν θεωρείται υπερωριακή
απασχόληση.
Στη θέση αυτή του υφυπουργού αντιτίθεται η ΟΛΜΕ που
υποστηρίζει ότι "κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει εκπαιδευτικούς να
εργαστούν σε θεσμοθετημένες αργίες, χωρίς να έχει προβλεφθεί τουλάχιστον
η αντίστοιχη υπερωριακή απασχόληση. Είναι σαφές πως η εργασία μέσα στις
διακοπές συνιστά πρόσθετη εργασία". Ο υφυπουργός δε συμφωνεί με τα όσα
υποστηρίζει η ΟΛΜΕ.
Σύμφωνα με το ΠΔ, που προβλέπει την
αναπλήρωση των μαθημάτων λόγω των καταλήψεων, εκτός από τα μαθήματα στις
διακοπές του Πάσχα προβλέπονται μαθήματα αναπλήρωσης στο τέλος της
σχολικής χρονιάς. Αυτό υποστηρίζει η ΟΛΜΕ δεν είναι υλοποιήσιμο αφού τα
μαθήματα σε όλα τα σχολεία λήγουν με την έναρξη των πανελλαδικών. Ο
Υφυπουργός Παιδείας υποστήριξε στο ΣΚΑΪ ότι με εισήγηση των
Περιφερειακών Διευθυντών ενδέχεται να γίνουν κάποιες μέρες μαθημάτων στο
τέλος της σχολικής χρονιάς. Το μέτρο αυτό δε θα αφορά τους μαθητές της Γ
λυκείου που έχουν πανελλαδικές εξετάσεις.
Καλόγηρος Βασίλειος
news.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου