Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ του Φανούρη Τριανταφύλλου Μέλος του ΔΣ της Β ΕΛΜΕ θεσσαλονίκης



 Σε πολύ κόσμο είναι γνωστά τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στον κλάδο των Εκπαιδευτικών.  Δεν θα τα απαριθμήσω άλλωστε έχω κατά καιρούς γράψει για αυτά τα προβλήματα, και όποιος ανατρέξει στο διαδίκτυο θα δει τα σχετικά δημοσιεύματα.
Πολλές φορές έρχομαι στην δυσάρεστη θέση να πρέπει να εξηγήσω σε πολλούς φίλους αλλά και σε συναδέλφους τους λόγους και τις αιτίες των Κυβερνητικών επιλογών λες και είμαι ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης ή κάποιος από τους υπεύθυνους  του Υπουργείου Παιδείας.
Πάνω σε αυτό θα ήθελα να τονίσω τα εξής:
·         Μακριά από μένα κάθε ταύτιση με τον οποιονδήποτε Κυβερνητικό Παράγοντα ή Παραγοντίσκο που ευθύνεται για την σημερινή κατάσταση στην Εκπαίδευση.
·         Υπενθυμίζω σε κάθε ενδιαφερόμενο καλοθελητή όψιμο αγωνιστή της δεκάρας, ότι ΕΓΩ γυρνάω στα σχολεία  και Πολεμάω αυτή την πολιτική από την εποχή που αυτοί λοιδορούσαν τους
Συνδικαλιστές και τους ονόμαζαν γραφικούς, και κάποιοι άλλοι κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου ασχολούμενοι με τα δικά τους προβλήματα και τις δικές τους «δουλειές».
·         Στις μεγάλες κινητοποιήσεις όπως της ΑΔΕΔΥ και της ΟΛΜΕ του Οκτωβρίου του 2011 στο κάλεσμα των εκπαιδευτικών από εμένα, (πόρτα πόρτα)  δεν ανταποκρίνονταν λέγοντας ότι έχουν μάθημα και δεν μπορούν να απεργήσουν για οικονομικούς λόγους. Ποιος από αυτούς αλήθεια περίμενε τότε ότι θα απολυθεί ή ότι θα του αυξηθεί το ωράριο;
·         Όταν το 2009 έγινε η πρώτη κίνηση για την Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών , από το Υπουργείο Παιδείας, ΕΓΩ και κάποιοι ΆΛΛΟΙ Γραφικοί  στις επισκέψεις μας στα σχολεία ανεδείξαμε το θέμα βάζοντας το στην σωστή διάσταση.
·         Τονίζω πως δεν είμαι κατά της Αξιολόγησης, είμαι κάθετα αντίθετος  στην ψευδεπίγραφη Αξιολόγηση όπως αυτή αποτυπώνεται στο Π.Δ. 152 και στην σύνδεσή της με την Βαθμολογική και Μισθολογική εξέλιξη των Εκπαιδευτικών.
·         Είμαι κάθετα  αντίθετος με τις μεθόδους (λάσπη στον ανεμιστήρα ) ακόμα και υπηρεσιακών παραγόντων προκειμένου να σπιλωθεί η αξία και το έργο των Εκπαιδευτικών.  Θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε μερικούς ότι ο Εκπαιδευτικός σήμερα, όπως και όλοι οι Έλληνες, περάνει δύσκολες ώρες και καλείτε να προσφέρει τις υπηρεσίες του χωρίς τα κατάλληλα όπλα.                         Η κατ επίφαση μόνο αξιολόγηση που θέλουν να μας περάσουν είναι για τα μάτια του κόσμου και της τρόικα.
Θα περίμενε βέβαια κανείς μια ισχυρή Ομοσπονδία όπως η ΟΛΜΕ να αναδείξει τα προβλήματα αυτά και με σχέδιο και Στρατηγική να αποτελέσει το πραγματικό στήριγμα των μαχόμενων εκπαιδευτικών, ματαιώνοντας τις οποιεσδήποτε άστοχες ή κακές Κυβερνητικές Επιλογές. Το αντίθετο έπραξε. Η ηγεσία της  ΟΛΜΕ παρά την Αριστερή – Επαναστατική της πλειοψηφία, αρνούμενη τα πάντα και μη έχοντας ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο - Πρόταση απέναντι στην Κυβερνητική Πολιτική, οδηγεί τον κλάδο σε αδιέξοδο παρακολουθώντας άπραγη, κάνοντας βέβαια την γνωστή καθημερινή Επαναστατική της Γυμναστική για να κρατιέται σε φόρμα.
 Όπως και πέρση έτσι και φέτος στέλνει τα γνωστά φερέφωνά της στα σχολεία να ενημερώσουν τους συλλόγους Διδασκόντων να απέχουν από κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Έως εδώ σωστά κι εγώ απείχα στο σχολείο μου, τους ζητούν όμως να δηλώνουν και στο Πρακτικό του σχολείου  την άρνησή τους και να υπογράφουν κείμενα της ΟΛΜΕ που αργότερα, όπως είχε συμβεί και την περασμένη χρονιά θα ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ.   Μήπως με αυτό τον τρόπο ΚΥΡΙΟΙ προσπαθείτε να δημιουργήσετε θύματα σε δικάστηκες περιπέτειες και εσείς ως σωτήρες θα τρέχετε να τους σώσετε περιφέροντας τους από συνέλευση σε συνέλευση και από σκόρπια διαδήλωση σε σκόρπια διαδήλωση;
Για συνέλθετε Κύριοι της ΟΛΜΕ  και το αριστερό Προεδρείο σας!  Ο κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα για να μπορεί να ανέχεται  τα ψευτοεπαναστατικά σας  παιχνιδάκια.
Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς 
Φανούριος Τριανταφύλλου
Μέλος του ΔΣ της Β ΕΛΜΕ θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου